Hej! Dziś mam dla Ciebie ekspresowe przepisy na proste i zdrowe lunchboxy! Idealne jako szybki lunch do szkoły lub pracy. W tym filmie dowiesz się, jak szybko i zdrowo przygotować pyszne drugie śniadania na wynos w 5 min do szkoły i pracy, gdy nie chce Ci się gotować!

🍁🎃 Pobierz darmowy przedpremierowy przepis na DYNIOWĄ CARBONARĘ i zapisz się na listę zainteresowanych nowym jesiennym jadłospisem:

♡ Pytanie: Jaki jest Twój ulubiony pomysł na szybki lunchbox do pracy lub szkoły?
♡ Dziękuję, że jesteś!

►► IG
♡♡ wpadnij po zakulisowe nagrania, ankiety, zapowiedzi filmów i wiele więcej!

► TWOJA reakcja jest dla mnie super ważna, więc lajkuj, komentuj, udostępnij! ♡
♡ SUBSKRYBUJ po więcej! ♡
———————

PRZEPISY NA SZYBKIE LUNCHBOXY DO SZKOŁY I PRACY

WRAP Z PASTĄ Z CIECEIRZYCY I Z WARZYWAMI
Składniki na 1 porcję:
Tortilla – 1 sztuka (60 g)
Ciecierzyca (ugotowana lub ze słoika/puszki) – 4 łyżki (80 g)
Majonez – 1 łyżeczka (15 g)
Czosnek granulowany – 1/3 łyżeczki
Papryka – ½ szt. (70 g)
Roszponka – 1 garść (20 g)
Ogórek – 1 szt. (40 g)

Wykonanie:
Na tortille nałóż ciecierzycę i rozgnieć ją widelcem. Dodaj majonez, czosnek granulowany i wymieszaj. Dodaj pokrojone warzywa, zawiń tortillę jak na filmie i podgrzej z obu stron.

Wartość odżywcza 1 porcji: 428,7 kcal, 12,2 g białka, 19,1 g tłuszczu, 49,2 g węgl.

SAŁATKA Z GRUSZKĄ I GRZANKAMI
Składniki na 1 porcję:
Chleb – 1 kromka (30 g)
Sałata – 1 garść (20 g)
Gruszka – 1/3 sztuki (40 g)
Ciecierzyca (ugotowana lub ze słoika/puszki) – 3 łyżki (60 g)
Orzechy włoskie – 1 łyżka (15 g)
Syrop klonowy – 1 łyżeczka (5 g)
Oliwa – 1 łyżeczka (5 g)
Sok z cytryny – 1 łyżeczka
Sól

Wykonanie:
Pokrój chleb w kostkę i podgrzej na patelki aż delikatnie się zarumieni. Pokrój gruszkę, wymieszaj z sałatą, ciecierzycą i orzechami. Wymiesza syrop, oliwę, sok z cytryny i przyprawy. Polej powstałym dressingiem sałatkę. Podawaj z grzankami.

Wartość odżywcza 1 porcji: 335,6 kcal, 8,9 g białka, 16,3 g tłuszczu, 32,7 g węgl.

KANAPKI Z PASTĄ CZEKOLADOWO-ORZECHOWĄ
Składniki na 1 porcję:
Chleb – 2 kromki (60 g)
Masło orzechowe – 1 kopiata łyżka (20 g)
Syrop klonowy – 1 łyżeczka (5 g)
Kakao – ½ łyżeczki (3 g)
Brzoskwinia – 1/2 sztuki (45 g)
Borówki – 1 garść (50 g)

Wykonanie:
Wymieszaj masło orzechowe z kakao i syropem klonowym. Posmaruj kanapkę. Dodaj na nią pokrojoną w plasterki brzoskwinie lub inny owoc. Spakuj do lunchboxu z borówkami.

Wartość odżywcza 1 porcji: 333,1 kcal, 9,3 g białka, 12,2 g tłuszczu, 42,9 g węgl.

——————————-

► Zrobiłeś? Podziel się zdjęciem i oznacz mnie! Będzie mi mega mega miło! ♡ ♡ ♡

———-
Więcej szybkich i prostych przepisów czeka na Ciebie tutaj:
● ZDROWE OBIADY, szybkie obiady wegańskie, zdrowe zupy, fit zupa, proste przepisy fit, szybkie przepisy na obiad:
● ZDROWE ŚNIADANIA, zdrowe drugie śniadanie, lunch do pracy, lunchbox do szkoły i pracy, śniadania do szkoły pomysły:
● ZDROWE DESERY:
● ODCHUDZANIE, ZDROWA DIETA, jak schudnąć, zdrowe odżywianie:
● WEGANIZM, DIETA WEGAŃSKA – podstawy:

——–
Zostań na dłużej!
Healthy Omnomnom

source

(31852)

FOODporn.pl Lunchbox do pracy i szkoły (gdy nie chce Ci się gotować)

About The Author
-